MOTAR 250
Že se z nás někdy stanou motorkáři bych tipoval před časem jen těžko, ale že se staneme motArkáři, to by nás nenapadlo ani ve snu.
V Chile a Jižní Americe celkově je jizda po dvou kolech velice oblíbená a rozšířená ale vše se točí kolem malých obsahů cca do 400ccm. Cokoliv nad takový obsah se okamžitě stává drahou raritou pro buržousty. Stejné platí o evropských značkách jako BMW nebo KTM. A když vám v kapse zrovna moc pesos necinká, dostanete se k levným čínským kopiím, v tomto případě osvědčené Hondy XR 125 L.
Soudruhům z Říše středu se zdál původní obsah málo a tak ho zvedli na 250 ccm. Nový motocykl přišel na necelých 50.000 pesos, což v roce 2017 vycházelo na nějakých 37.000 korun.
První kilometry s byla kombinace ůdivu a zmaru ale nakonec si vše sedlo a sečteno podtrženo se za 14.000 km nepokazilo nic, co by nebylo zapříčeněné naší vlastní vinou. Myšák a jeho rozmarné rozebrání motoru by mohl vyprávět. Po cestě přes tři latinskoamerické státy jsme se vrátili zpět do Santiaga a všem strojům našli nové majitele.
Najetých KM | 14.000 |
Akustický tlak skřípání brzd | 119dB |
Oslněných slečen | 1 |
Hodnocení magazínu Los Motos Locos | 6/10 |